Thursday, November 5, 2009

Jom Pekena Teh Tarik


Salam,
Teh tarik pun nak snap pic gak ke? tuh kata my laling la...apa salahnya..okey apa, jawab haku..apa2 je la..malas nak layan gamaknyaa bini dia tengah kemaruk berblogging ni ahaks..Ada yang belom minum lagi ke? Jom la pekena teh tarik kaw-kaw ni ;)


2 comments:

AdryDaud said... Balas

Teh tarik apa takdak buih ni? Tarik sendiri kat rumah la tu. Org guna gelas, dia guna cwn. Silap2 main kacau dgn camca/sudu je sblm snap gmbr tu..hehe..

lina_pg said... Balas

ha..ha..memula tu dah tarik kaw2, tapi bila snap pic nmpk buih jer xlawa la plak, he..he..nnt mai png time xmas leh try

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...