Thursday, November 12, 2009

Koay Teow Goreng Jerr


Salam,
Malam ni dinner ngan koay teow goreng jerr, wat satu bungkus kejap jer licin. Tapi nape  ntah kesilapan teknikal gambo x brpa clear lak..rasa frust tul la..cuma ni jer la yg bleh tayang..Resepi ni main campak2 jer.Cam biasa la xde sayur segala, boh sayur bebanyak pun, anak2 tolak tepi gak..

8 comments:

CikMin said... Balas

salam singgah...lompat dari blog love...sama la dinner kita malam ni...tp cikmin masak 2bgkus tau...weeeee...

LOVE2COOK said... Balas

Uish, kat sini pun kuey teow!!! Love baru dtg dari umah KakMin...heheheh! siap msk 2 bungkus, tapi tak bagi kat Love. Uwaaaa! hehehe!

KakLina, kita makan kat sini plak karang! ;)

lina_pg said... Balas

cik min>salam,wah msk 2bungkus..byk tu,kalau tau wat byk cenggitu kite pi ngendeng jer hik3.Kalau ikutkan malas gak nak masak.

lina_pg said... Balas

love>a..ah..ari ni ari koay teow sedunia agaknya, cik min n lyana pun koay teow gak..bkn xnak bagi, love mai lambat..dah abess pun.Len kali akak anto kt umah love ya :)

E-na Zarina said... Balas

sedap pekena kuw teow mlm yek...

Chik Mi said... Balas

wow jiran antaq ler sket.Lina sg nibong kat mana?

lina_pg said... Balas

e-na, he..he..boring gak mkn nasi jer, sekali sekali tuko selera

lina_pg said... Balas

chik mi> awat mai lambat..dh abes la..mkn panas2 jap je licin..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...