Sunday, December 13, 2009

Bunga Apa ni??


Salam suma, korang kenal tak bunga @ pokok apa ? Pic ni aku snap masa kat balik kg rasa haji dulu, sambil dok tggu lembu nak 'tumbang'..aku jenjalan la belakang umah tuan punya lembu. Snap je lah apa2 yang aku rasa menarik. Saja nak tepek dlm blog sbb aku tak tau nak tayang apa hu..hu..


Ha..yang ni pon sama la..Agak2 bunga apa ya?



Ha..ha..saja jer..ni la pokok kacang botol, wat ulam pon sodap...



6 comments:

E-na Zarina said... Balas

baru nak teka, dah ada jwpan rupanya...he he

lina_pg said... Balas

e-na> heh..heh..saja jer..

Nida said... Balas

Baru nak teka jenis pokok kekacang...

Terer gak ler saya ni ek, jawapan sipi2 tepat.. huhuhu (masuk bakul angkat sendiri nampak...)

AdryDaud said... Balas

Haha..lina tu kalo tak kenai pokok kcg botor(bkn botol) baik gi duk kat iceland nu.. Nsb baik dia bg jwpn..

lina_pg said... Balas

nida> kira betul la tu,jenis kekacang hik3,kat nz xde kot ulam ni?

adry> kacang botor ke botol botol?hantam saja la..

geraugebang said... Balas

buat urap pun sedap. he he he. Kalau orang negeri lain dari Johor panggil kerabu.

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...