Wednesday, December 2, 2009

Kepah Masak Lemak


Salam,
Emm..tak tau la nak bebel apa? Bila perut kenyang, mata pun cam nak tertutup jer, tambah lak cuaca sejuk2 ni. Meh la layan Kepah masak lemak. Suma dah tau kan resepi masak lemak ni..

4 comments:

E-na Zarina said... Balas

lapar la tgk kepah tu posing...mesti sedap kan! yummy yummy

Azmiezas said... Balas

Amboi..lama dah la kita tak makan kepah..betul ka org utara panggil retak seribu??..atau ni kepah lain punya..

Nampak sungguh menyelerakan, dah la lapaq..

lina_pg said... Balas

E-Na> kepah mmg sedap masak apa pun,msk boh serai je pon sedap..

Azmiezas> tu lala retak seribu,cengkerang ni kaler oren dan ada pattern cam crack gitu sbb tu dipggl retak seribu.Kepah ni cengkerang dia kera..cam tempurung kelapa gitu..

kak rosaliza said... Balas

salam...memamg sedap nampak kepah ni.isinya penuh je walaupun saiz kecil. bila la agaknya dapat cari kepah dkt goldcoast tu♥♥

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...