Thursday, December 10, 2009

Sotong Goreng Kicap


Salam,
Hari ni masak simple jer. Tak de apa istimewa pun sotong goreng kicap ni, boh garam kunyit goreng cam biasa jer, nak bagi menarik sket aku boh kicap pekat dan sos tiram. Campak bwg beso n cili merah. Tu je la..simple sangat..Ada yang lom makan ke? meh la joint

Jom la makan..

7 comments:

Azmiezas said... Balas

Amboi..sedapnya lauk hari ni..kita paling minat sotong masak kunyit, senang nak masak..ringkas..ja kan??..

salamdariborneo said... Balas

lina,terliur la nengok sotong tu...........

lina_pg said... Balas

azmiezas> sutun goreng kunyit ni la paling senang,yg penting sedap kan?

kak maria> resepi paling malas kak maria, goreng kunyit boh kicap jer uhuk

AdryDaud said... Balas

Awat nama dia sotong goreng kunyit?? Sotong ke yg goreng kunyit tu? Atau sapa yg goreng sotong dan kunyit?? Konfius la den..hehe.. Tensen ni sbb x leh nk boh n3 br dlm blog. Foto x leh nk upload dr kamera ke PC..huhu..

lina_pg said... Balas

adry> xyah kompius2,boh la nama apa pon sutun tu.mmg goreng ngan garam kunyit pastu boh kicap jer..nak boh nama goreng kunyit kaler itam lak..tuko la nama sutun goreng kicap

DrSam said... Balas

salam singgah. paling minat masakan sebegini. memang kena dengan selera.

lina_pg said... Balas

DrSam> salam kenal, selera saya pon cenggini gak,simple2 jer. tenkiu sudi sggh

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...