Thursday, June 10, 2010

Selamat Hari lahir Nisa

Tanggal 10June 2002, tepat jam 1am...aku selamat melahirkan seorang baby girl yg sungguh comel dgn berat badan 3.33kg. Agak besar jugak la sebab dia kecik ajerr..alhamdulillah semuanya selamat..tanpa sebarang masalah..aku sangat2 bersyukur pada Allah s.w.t..Bayi comel ni diberi nama Wan Nurkhairunnisa yang memberi maksud 'gadis@wanita paling cantik' semoga anak ku ini akan menjadi anak yang cantik akhlak, budi pekertinya dan menjadi anak yg soleh..amin. Hari ni genaplah usia Nisa 8tahun...
Hmm panjang lebar mukkadimmah tuh...kek ni kami beli ajerr tak sempat nak buat pun..kemarin mmg byk keje..letih sgt2..dinner pun main tapau jerr..Nisa dah request nnt cuti (weekend la tu) kena wat kek coklat kat dia...Kek ni kami pun tak tau apa rasanya sebab dia nk bawa pi nursery..cuti sekolah ni tak ramai sgt bdk2..kat nursery tu berbanding hari persekolahan..jadi kami yg sederhana jerr..
Hepi Besday kakak Nisa...

2 comments:

Kak Rosaliza said... Balas

salam kakak nisa...selamat hari lahir yang ke 8, semoga menjadi anak yang soleh dan bakal kakak yang baik....rajin2 tolong mama ya.....sayang nisa

lina_pg said... Balas

Nisa to rosaliza> terima kasih mak ngah

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...