Monday, July 12, 2010

Karot Susu

Salam,
Karot susu ni wat beberapa hari yg lepas, camana leh termiss n3 lak...tak tau la nape rupa karot susu ni agak pucat sket...hmm..anak2 tak suke..cam sayur depa kata..mcm2 la budak2 ni..
Karot susu ni sy blend karot campur susu,air dan ais..tu jerr..

8 comments:

Adry@Daun said... Balas

Salam.. jus karot tu pucat sbb dia demam kot..ha3.. Jus karot ni mai peberet..

Kak Rosaliza said... Balas

Karot susu segelas...akk suka, bdk2 mana nak suka karot2 gini, bau pun dh semacamkan

lina_pg said... Balas

adry> a..ah..la karot susu ni demam gamaknya.pucat losi jerr..ngee..ngee

lina_pg said... Balas

kak rosa> amek la ada 3gelas tuh..mmg xtra dah tu hik3..jom kite minum dulu

hana said... Balas

kiter sukerrrr... nak nakkk! 2 gelas pong xpe! hihihi....makyung sihat??

lina_pg said... Balas

hana> pucat losi jer ni hana nak gak ke?bleh jer..meh kite wat yg lain..makyung sihat..cuma la ni dah xlarat dah..

izahdaut said... Balas

suke gak jus cam nih...kalau kena carrot yg sedap tuh..sedap tull di buat jus kan

lina_pg said... Balas

izah> karot susu ni mmg bagus utk kesihatan kan?

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...