Sunday, July 11, 2010

Pasta Goreng - Bowties

Salam ceria di pagi Ahad...pekaba suma? hari ni bf ngan pasta goreng, ni si Nisa la yg pilih bowties...cantik katanya cam reben...bf awal sket ari ni sbb adik bongsu kite nak berangkat ke unimap...pagi2 lagi dah bertolak...berbalik pada pasta ni..sy lebih prefer..macaroni la..yg ni lain sket rasanya..tapi anak2 tetap kata sedap..entah la tekak budak2 ni dah mmg peberet depa..suma sedap la..Gambo pun snap yg dlm pinggan ajer..
Resepi cam biasa jer..sama la yg korang wat tuh..

4 comments:

Adry@Daun said... Balas

Salam lina, nk pasta yg pg td sepinggan.. Atau dh abessss msuk perut?? Mcm takut nk telan je. Kat tepi mcm mata gergaji..he3..

lina_pg said... Balas

salam en.daun,hmm chumelnya sufi dok atas riba abah dia...pasta dah abes la..gerigi kat tepi tu tak tajam pun..tp nk mkn kena nganga kuas sket la sbb besau2 hik..

izahdaut said... Balas

ha ah kak,,saya pun nk amik pasta ni puas duk tilik tilik pasta tu...cantik..tapi kut beso sangt nk nganga mulut..hihihi

lina_pg said... Balas

izah> hmm..tu la pasal..nmpk cntek..nk mkn mmg xleh control ayu kna nganga luas2 br bleh masuk mulut hik3..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...