Friday, August 20, 2010

Bowties Wif Mayonis

Salam..pekaba suma? Lama tul tak bersiaran..bz ngan macam2 hal..dah lama wat sebenarnya tapi tak sempat nak post..menu sahur untuk anak2..selera depa makan bila masak cenggini..asyik mkn nasi tak selera nak telan dah..Meh la layan gambo2 ni..malas nak karang pjg2..
Peberet anak2 la pasta ni... laju jer habess
Bowties yang dah digaul ngan mayonis
Ni lak kuah pasta..kali ni boh isi ketam..lagi terangkat..

6 comments:

Adry@Daun said... Balas

Salam lina,
Bby Maisarah sht ke? Bila nk post foto tbaru?
Tu menu bsahur utk anak2, abah anak2 tu bsahur tak mkn pasta la kot.

Kak Rosaliza said... Balas

Salam...mcm umah kalo buat nasi goreng ok je mkn..tapi kalo masak nasi biasa...termenung je dulu baru suap kecik2.

lina_pg said... Balas

adry@en.daun>salam..bby maisarah sihat alhamdulillah..dah beso dah..menu sahur utk anak2 n abah sekali..abah kureng sket pasta bowties ni..tp trpksa telan gak..

lina_pg said... Balas

kak rosa> sama gak la kak..klau ns ptih suma pakat dok tenung ns jer kepala lentuk kat meja..tp klau pasta atau ns goreng..laju jer depa mkn..

HaSue said... Balas

salam kak lina...dalam pantang pun kena sediakan sahur gak eh kak..hehe..baby maisarah x sahur skali ke?hikhik

Layan western food utk sahur mesti best tuh..kalo anak2 n hb bselera,kita pun puas ati kan :)

lina_pg said... Balas

hasue> salam sue, nk wat camana sue pantang pun kna sediakn menu sahur gak..kite akak xmkn pun balik ikn bkr ngan sayur rebus tu je la menu akak..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...