Saturday, August 28, 2010

Ikan Bakar & Ulam Tomato

Salam..
Selamat petang semua, ada yang bersiap2 nak masuk dapur dah ke?kalau masuk dapur awal2 ni..mstilah nak sediakan dessert untuk buka puasa petang nnt kan?Ikan bakar dan ulam tomato ni wat petang kemarin, tapi tak sempat nak post n3 sebab dah lambat..siap pun ngam2 jer time buka puasa..snap pic cepat2 terus ngap..makan panas2 sedap ni. rcp ulam tomato sy amek  kat umah kak hamsini, dh byk kali sgt wat,rcp bleh tgk kat SINI
Ikan bakar ni sy lumurkan dgn sedikit garam dan lada sulah..

Ikan bakar mkn ngan ulam tomato ni mmg best..

2 comments:

ezzyra said... Balas

ulam tomato...bestnye...huhu

lina_pg said... Balas

ezzyra> pernah mkn kan?ms pestaim wat dulu tu..ala sonang je tu, nnt bleh wat sndri

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...