Friday, September 3, 2010

Chumel Tak?

Salam..pekaba suma? dekat2 nak raya ni..sana sini tayang kukis..tapi umah kite ni asyik tayang dak kecik je la..Baju raya Maisarah ni, abah yang belikan masa cuti 31Ogos lepas.. mama blom abes pantang lagi..xleh la nak meronda..seb baik ada gak baju kurung newborn nih..
chumel tak baju kurung baby maisarah??
Nape tu wat mata kecik??dah besar sket ni, macam2 perangai dah..
yah...abes bergolek bantal tu dikerjakan maisarah..tgk la pipi bukan main tembam lagi..
Dah penat..saya titon la...

8 comments:

Kak Rosaliza said... Balas

Salam..comel2 baju tu comel lagi maisarah heheh...geram nengok nya, tak sabar nak tunggu raya. seksinya baju bby nipisss gitu

lina_pg said... Balas

salam..baju baby nipis xpe..takut panas hik3..

Ida Ddapur said... Balas

Salam Aidilfitri...comelnyer dia,kecik2 dah nak pakai baju kurung..mesti kiut

lina_pg said... Balas

Ida Ddapur> salam aidilfitri,mula2 ingat xde saiz..tgk2 ada lak bj kurung yg newborn..beli je la..baby pun nak raya gak hik3

Lovely Kitchen said... Balas

ala comeinya baju raya maisarah!!! geram tengok...

lina_pg said... Balas

E-na>hik3..tq e-na

geraugebang said... Balas

comel,,,baby comel, baju pun comel...

lina_pg said... Balas

gerau> tq kak gerau..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...