Sunday, September 26, 2010

Tenggiri Masak Tempoyak

Salam . .
Selamat berhujung minggu suma, mesti kawan2 bz mengisi undangan rumah terbuka dan ada juga yang mengadakan rumah terbuka.Maklumlah suasana raya masih melekat lagi..kami sekeluarga pun ada undangan rumah terbuka ari ni dari pengetua nursery anak2. Hmm alhamdulillah kenyang kami anak beranak..
Tenggiri masak tempoyak ni menu basi sebenarnya, dah lama dah wat tp xsempat nk posting.Ada baby ni masa bloggong limit sket la...nak wat keje2 umah pun kadang2 sekerat jalan jer..
Patin masak tempoyak resepi ikut tekak sbb letak bawang segala..

9 comments:

YuSeNzE - KniGhT said... Balas

Hurm.. klu patin masak camni.. sure 7 pinggan nasik pon boleh habis.. hahha..

Cik Ani said... Balas

perghhh.....masak kunin ni mmg sempoi la makcik oiii.....

lina_pg said... Balas

yusenze> kalau wat ngan ikan patin lagi sodap

lina_pg said... Balas

cik ani> ha..timbul pun lama tul menghilang di alam maya ni

Adry@Daun said... Balas

Salam lina,
Dok sebut ikan patin ni rasa rindu la pulak ngan ikan comel tu. Kat sini mmg takdak org jual ikan patin. Yg ada ikan keli je. Ikan patin sdp dimsk tempoyak dan asam pedas.

Adry@Daun said... Balas

Bkn setakat ikan patin yg takdak, tempoyak pn takdak org juai..huhuhu..

Azmiezas said... Balas

sedapnye..kita tak pandai masak2 yg ada tempoyak ni..kureng suka...hehehe..

lina_pg said... Balas

adry>ikan patin tadak juai ek kt lgkawi?xpe leh wat ngan ikan tenggiri,tempoyak tuh soh mahsuri wat la..durian byk kan kt dusun..

lina_pg said... Balas

azmiezas> kite pun xpndai sgt msk tempoyak ni,klau rcp ori xboh bwg..tp kite boh bwg gak br kena ngan test

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...