Monday, November 29, 2010

Jom Mkn Keropok Goreng

Ha..makan keropok goreng ngan teh 'O' sambil layan tv best gak ni..ala2 pop corn sambil tengok wayang gitew..Keropok ni beli kat kampung masa balik raya haji aritu..sedap byk ikan..kalau dapat yang banyak kanji..memang hampeh..keropok ni asal angkat jer..licin, laris tul macam goreng pisang panas hahaha..meh makan keropok...
Jom makan keropok cicah sos ngan teh 'o'..sedap gak ni

14 comments:

KiD said... Balas

sedap nampak sos tu.. mana mari? :)

shida saje said... Balas

uishh mmg sedap kalo pkene ptg2 nih ;)

lina_pg said... Balas

kid> tu pencicah klate mari..

shida> hehehe..mmg sedap

Adry@Daun said... Balas

Salam tuan umah,
Tak kan hidang kopok kering je. Mana kopok lekor? Tak smpt beli kot hr tu.

lina_pg said... Balas

adry> salam..xsempat beli..dh gelap br gerak..kedai kopok lekor yg besh tu dah ttp pun

Adry@Daun said... Balas

Tu la gerak dh dkt nk senja dh. Mana smpt nk beli. Nsib ada kopok kering tu, blh jg merasa.

lina_pg said... Balas

adry> ada kes hahaha . . .

sarah-najwan said... Balas

terliur weh....heehhehh

MIMIE AIZA said... Balas

memang nikmat kalau makan depan tv :)

lina_pg said... Balas

SN> hehehe terliuq ke?yg dlm gambo tu dh licin..yg lom goreng ada lagi ni

Mimie> betul..betul..betul..

aNa d'sKoDenG said... Balas

wah wah..
tp takper..kat depan ads ni ada sebekas besar kopok. cuma teh O je tadak...huhuhu

Fizzo said... Balas

teringat masa kecik2 dulu.. makan keropok sampai abis sos, pastu cicah jer keropok tu ngan air teh '0' hehe..

lina_pg said... Balas

Ana > nnt akak bancuh teh o ok

lina_pg said... Balas

Fizzo> hehehe akak pun bese wat cenggitu..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...