Sunday, November 28, 2010

Kari Kepala Ikan Salmon

Dah lama tak masak kari kepala ikan salmon ni..kemarin gi jenjalan kat Tesco, ternampak kepala ikan salmon terus sambar la seketul..mmg dh plan nak wat kari kepala ikan..tapi kari kepala ikan ni ikut versi sendiri..sy suka yg masukkan santan..kalau ikutkan dh nama gulai la kan?ah..tak pe la janji kena ngan tekak kan..wat untuk lunch..ingatkan bleh la simpan setengah utk dinner..rupanya licin..kepala mana ada isi sangat kan..
resepi bese2 jerr ni tp sedap...

6 comments:

Adry@Daun said... Balas

Salam tuan umah,
Sejak dua menjak ni selera dh btukar mcm omputeh la pulak.. Msk gna kepala ikan aruan tasik pn best tu..hehe..

lina_pg said... Balas

Daun> salam ni menu omputih celup hahaha..ikan jer omputih tp rcp penang mari hahaha

zarin said... Balas

lina
mengancamnya kari kepala ikan salmon nih..mcm terasa terasa dah kat tekak ni

lina_pg said... Balas

zarin> ala..kari kepala ikan bese2 jer

cucu nenek di liverpool said... Balas

salam lina, salam perkenalan, bertambah lagi koleksi blog untuk rujukan saya. sedap2 nampaknya resepi kat sini. siap sediala untuk dicedok resepinya nnt ye. :))

lina_pg said... Balas

cucu nenek> salam...cedok la yang mana berkenan..jgn malu2 wat cam umah sendiri

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...