Friday, February 25, 2011

Dapat Papan Hitam

Malam2 ni kung kang kung kang dok bertukang lak..nnt marah lak jiran2 bising..hehehe..penuh semangat ni menggantung "papan itam' pemberian Mizi tuan blog conteng2 corner..dah conteng2..dia bagi la papan itam..tq so much Mizi..akak ni sudi jerr amek kalau org bagi. Seb baik tadak tag..kalau ada tag..award jer yang akak angkut hehehe..
hehehe..dapat papan itam putih

6 comments:

wachak said... Balas

as salam kak lina.
mcam wa jugak ni. award amek tapi tag tu belakang cerita ... he33

Kak Rosaliza said... Balas

Assalam...akk pun mc chak gak tak suka tag..tapi baca org punya ok je.

Akk pun dh g angkut tadi n dh draf pun gantung esok la heheh

lina_pg said... Balas

wachak> oic wa pun sama gak eh? akak ni tak reti la bab 'tag' ni.kalau award lahu jerr angkut hehehe

lina_pg said... Balas

kak rosa> kita serupa..kita serupa..(cam lagu headwind lak)

MiZi said... Balas

alamak kak.. senget ja kak gantung tu.. hahahaha

http://www.contengcorner.com/2011/02/takdir.html

lina_pg said... Balas

mizi> ada2 je mizi ni..akak dh measure betoi2..takmo bg senget..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...