Tuesday, February 22, 2011

Rock Steady...

Apa ni pic Maisarah tp rock steady lak...silap tajuk ke apa?hehehe..tadak lah..sebenornya suke tgk pic Maisarah hisap jari ni 'rock style' hehehe...22Feb genaplah umur Maisarah 7bulan.Dah pandai macam2 dah sekarang ni.Kalau letak atas tilam tu, bleh guling2 sampai ke dinding..jenih nak 'kutip' dak kecik..makin lasak..Gigi ada sebatang jerr..tu pun tak panjang mana lagi..Tengah praktis nak merangkak tp selalu gostan jerr..angkat dada, angkat punggung tapi gear reverse lak hik..
 
 muke serius jerr..ngah kosentret isap jari tuh...tp ttp bg kerjasama utk pose hehehe
 ni lak mata bulat..ngan mulut terlopong..suke sgt wat muke cenggini..

14 comments:

Kak Rosaliza said... Balas

Ala tomei2nya maisara..kejap je dah 7 bulan kan..rambut dah boleh sanggul tu heheh..suka tgk yg buat muka tu..bukan apa buat muka kesian nak dok tinggi heheh

Nieza said... Balas

comeinya maisara....pipi bolat geram nengok...hehe

lina_pg said... Balas

kak rosa> rambut tuh kalau mama dia rajenn..ikat toncang jambui nyoq hehehe..tu la dok wat muke kesian nk tinggi

lina_pg said... Balas

nieza> mata bulat..pipi tembam tu la yg selalu menjadi mangsa cubitan org2 keliling dia..

MiZi said... Balas

kak.... besar ni dia jadi macam ella kot.. haha... tapi part duk main gear reverse xleh tahan... tu la kak x ajar dia masuk gear satu...

http://www.contengcorner.com/2011/02/aku-punya-akai-la-kan.html

Adry@Daun said... Balas

To Maisarah,
Baru la Uda tau maisarah ni peminat setia muzik rock. Rock never die.. yeahh! yeahh!!.. Rock tp tuan dia manja comei je..hehe..

Naz said... Balas

Salam kak lina..
Hehehe... nama anak kita sama...
pastu umur pun lebih kurang jek..
Tomei2..Maisarah yg sini...

lina_pg said... Balas

mizi> hehehe tu la kecik2 dh minat rock..agaknya pelapis ella kot

lina_pg said... Balas

adry> rocker yg manja hehehe..tp suara pitching tinggi neh hehehe..

lina_pg said... Balas

naz> anak kite nama sama kan?maisara yg sana pu chumel dh ada gigi 2btg..sini ada sebatang jerr hehehe

apix said... Balas

comel je tyme mate cepet...suka2

AZLINA said... Balas

Assalamualaikum Lina...alahai geramnya nengok baby Maisara ni, makin lama makin comei dia..terhibur hatikan bila tengok gelagat baby

lina_pg said... Balas

apix> maisarah ni suke wat mata cepet sebelah..time bese2 tuh bulat jerr hehehe

lina_pg said... Balas

azlina> makin lama makin byk akai dak kecik ni..seronok sgt melayan telatah dier

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...