Wednesday, April 13, 2011

Kad Dari Finland

Hari ni tak main masak2 ya kawan2 suma.Masak gak sebenornya tapi masak moi untuk si amoi kecik tuh..Petang ni nak gantung kad.Tak leh gantung malam2 nnt jiran2 marah lak kelentung kelentang dok memaku huhuhu..kad ni terbang jauh dari Finland,kalau dari Finland tu tak lain tak bukan niezza la..tenkiu dear sudi bagi kad kat akak ni.Sori lambat sket gantung, maklumlah jauh nak angkut tu kontena lambat berlabuh hik3..
Tahniah utk Our Journey Begins..genaplah 1tahun..

5 comments:

Nieza said... Balas

tu dia dok dgr ketang ketung sampai ke sini dah...hehe terima kasih kak sudi gantung poskad ni...terima kasih diatas sokongan akak pada our journeys begins juga....seronok dapat kenal ngan akak w/pun dialam maya..tqvm cyng akak....mmmmhuaaahx2:)

Kak Rosaliza said... Balas

sampai umah akk bunyi ketuk paku huhuh

lina_pg said... Balas

nieza> akak ni pantang org bagi mesti amek punya, tenkiu nieza

kak rosa> mak jauh tu bunyi smpai bangsar hehehe

MiZi said... Balas

bestnya dapat kad dari jauh.. saya ni dekat2 pon x da anta.. :(

MAI LA MAI LA : Jom Rileks2

lina_pg said... Balas

mizi> ala..ciannya..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...