Tuesday, May 17, 2011

Bayam Dalam Kangkung

Assalamualaikum...
Selamat bercuti public holiday kepada suma sempena Wesak day hari ni.Seronok gak kan keje sari pastu cuti hehehe..kalau tiap2 minggu camni kan besh huhuhu..Hari ni kami tak ke mana2 dok santai2 kat umah jerr, cuaca lak kejap panas tetiba ujan..pastu panas balik.Niat nak kuar ngukur jalan pun terbantut..Dah tak kuar tu,masak gak la..menu simple jerr..sayur bayam masak lemak dan ikan goreng.Pastu wat sutun utk anak2..Sayur je la yang di'n3'kan..ikan goreng bodoh2 tu tak gamak lak nak posing kih3..
nilah dia Bayam dalam kangkung kih3

6 comments:

hani@debumelukut said... Balas

goreng ikan masin/kering...tak cukup sepinggan nasik ni

wachak said... Balas

assalam kak lina

Hirup bayam jer pun dah ok tu. x yah makan nasi. diet ... ha33


pasai pa kat kedai makan x der yg jual sayur bayam merah ni. Yg ada cuma bayam hijau jer.

lina_pg said... Balas

hani> betul tu,kalau ada ikan masin lagi beshh..tp sy mkn ngan ikan goreng jerr

lina_pg said... Balas

wachak> wslm wa..oic ngah diet ke?xperasan lak bym merah ni tadak jual kat kedai mkn,tp kalau kat penang ni,sayur bym ijo tu selalu wat sayur air jerr

Kak Rosaliza said... Balas

bila tgk sayur bayam putih ingat lak semlm akk masak gini gak tapi guna petola..mkn lak budak2 ni kuah la..aqil ckp best sayur timun ni heheh.

gandingan yang mantap tu ikan goreng n ulam2an

lina_pg said... Balas

kak rosa> cam menu mkn2 kat pantai tu kan?tapi slag sket sbb budu dah abess..aritu kan tumpah huhuhu

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...