Friday, August 12, 2011

Roti Puri

Menu wajib bila puasa menjelang.Selalu mendapat request anak2 untuk sahur.Roti puri ni versi malas, campak jer dalam bibik melayu.Pastu tekan ON.Esok bangun sahur, baru buat bulat2 dan gelek2.Roti amat lembut.Yang penting licin suma.Seronok tengok anak2 selera makan.Kalau menu nasi ngan lauk tu, mesti ada aksi lentuk2 kat meja makan sambil lenyek2 nasi.Hmm tak selera la tu..Meh layan roti puri ni.Kali ni roti puri makan ngan gulai daging. Sedap..Rsp sila klik kat SINI
sedap makan roti panas2 cicah ngan gulai daging..

10 comments:

Kak Aya said... Balas

oo kalau sahur anak-anak akak suka makan roti ye? nak cuba buat tapi tak cukup alatan.

Kak Rosaliza said... Balas

Assalam , wah terajinnya n3 pepagi ni, akk pun dah n3 nasi ayam tu.
umah akk pun sama lah ada lah 2, 3 org mmg langsung tak sentuh nasi, mkn cornflakes je. pagi ni akk buat lempeng laju je mkn,

wachak said... Balas

assalam kak lina


Kalau x der selera nk makan nasi nanti wa singgah kat rumah akak erk ... keh33

ijayuji said... Balas

Salam kak! gelembung2 bulat roti akak! lama sgt tak buat roti puri nii mkn ngan kari sedapnyer! ngan sardin pun sedap! Nantilah kalau rajin buat menu tuk berbuka sbb ank2 kita pun suke yg malasnyer dia org ni mesti nak makan dgn kari hihihi...

mawar merah said... Balas

assalam lina..lawak la ayat bibik melayu tu. Anak2ku pun x moh nasi masa sahur.

AZLINA said... Balas

Assalamualaikum Lina..rajinnya buat roti puri utk sahur, kembung2nya roti tuuu.. anak2 akak pun camtu jugak, xde semangat mkn nasi waktu sahur..

lina_pg said... Balas

kak Aya> selalu budak berdua tu mkn nasi..cam jemu gak lah..sekali tuko mkn roti puri ni berselera sket depa mkn

kak rosa> sahur ngan cornflakes orait gak tu..cukup khasiatnya..sesuai utk sahur hehehe

lina_pg said... Balas

wachak> meh la joint anak2 akak mkn roti hehehe

ika> wslm ika, anak2 akak pun sama suka mkn ngan sardin.Tp time wat roti aran=b aritu dah wat ngan sardin, tuko ngan gulai daging lak

lina_pg said... Balas

mawar merah> hehehe dah ada kemudahan, guna ajelah senang kije.Tak yah nak lenguh tgn uli bagai.Kalau anak2 xmo mkn ns time sahur, bleh la try wat roti ni

azlina> wslm kak, budak2 mmg camtu tak berselera nk mkn ns pagi2 buta..mkn roti panas2 ni laju gak lah..

Nur-nba said... Balas

Wah senangnya, main campak2 je.. Nak rasa juga. Terliur nih ;)

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...