Friday, September 23, 2011

Bubur Jagung

Assalamualaikum...
Petang ni cam malas sket nak mengarang.Jagung segar dari ladang ni diberi oleh pengasuh Maisarah, xtau nak wat apa ngan jagung yg 4tongkol ni..pikir2 wat bubur best jugak kan..So,godek2 terhasil lah bubur jagung ni.Resepi bubur ni suma dah tau kan?Malas beno nak menaip ni
sedap gak layan bubur jagung ni

7 comments:

EmbunRosaliza said... Balas

assalam ni peberet ank pompuan kat umah ni, tp xleh boh sagu xmkn pulok huhu...emm sedapnya lama x mkn n x buat, meh la semangkuk dua

Adry@Daun said... Balas

Tuan umah ni ada ladang jagung ke apa... Dua tiga hari ni n3 asyik jagung je..hahaha.. Lps ni buh la pulak jagung rebus..tak pun jagung bakar..
Bubur jagung tu bawa mai semangkuk.. Nak rasa...kata org utara.

Chik Mimi said... Balas

Antara kak rosa ngan Adry akak yg cepatkan lina meh sini semangkuk :)

lina_pg said... Balas

kak rosa> kat umah ni si Nisa kureng sket kalau bab jagung. Si Hazim tu pulak suka sgt..pepon abah jugak yg champion hehehe

adry> hehehe jagung petik ngan plastik ni.Ladang dr kayangan hehehe

chik mimi> betoi2..chik mimi jugak yg paling dekat.Deme tu suma basi dulu baru smpai ngee

Zaliedana said... Balas

Kak Lina,uii menu jagung lagi,sedap juga bubuq gini kak,Feberet juga ni,tapi kat umah ni kalo wat,sendri la yg kna abiskan,hubby xsuka sgt,kalo bubur gandum dia suka plak,sy lak xsuka,huhu,mcm2 betoi kan.

Cik Ton said... Balas

Cik ton suka bubur jagung,anak-anak pun suka, klu dekat dengan lina mmg buat tak malu aje mintak semangkuk.

Naz / Nadz COSK said... Balas

Kak lina...sedap bubur jagung.. Dapat jagung yg manis..perhhh...lg syok bila mkn...nyumm..nyumm..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...