Thursday, September 8, 2011

Raya..Edisi Terlewat

Assalamualaikum..
Apa khabar suma?Agak lama TMK tidak bersiaran.Ekceli xmo tepek pun gambo raya sebab kebanyakkan gambo blurr dan masing2 sibuk.Sessi fotografi pun kelam kabut.Tengah nak pose baekk punya ada lak tamu datang, bila tamu dan beransur memasing sibuk ngan anak kecil.Ada yang nangis ada yang tido hmm mcam2 hal..Sekadar ini saja mampu ditayang selepas lulus lembaga penapisan hehehe
my family
 pic ni blurr tp tepek gaklah ini saja yg ada pic adik bradik..ni pun 4org jerr

17 comments:

Adry@Daun said... Balas

Mana lagi dua org adik beradik tu??

Kak Rosaliza said... Balas

Assalam...en daun akk tulun jawab ya, yang sorang dok sibuk untuk hari kawennya, yang sorang lelaki tunggal tu sibuk dok layan anak manjanya yang dok cari ummi chek mano2x..pas tu abah chek mano huhu, kira bz melayan kerenah anak la tu heheh

Kami2 yang 4 beradik je sempat la juga bergambar sekeping dua..rugi lak rasa tak bergambarkan.

Sayang pula pic jadi blurrkan, kalo tak best juga lah ada pic walaupun tak byk, ok gak tu ada gak satu famili

Amie said... Balas

Selamat Hari Raya Lina.... mesti seronok beraya ramai2...

lina_pg said... Balas

adry> hahaha..tu kak rosa dah tulun jawab tuh..rugi lak rasanya xsempat bergambar suma adik bradik.Ngan bonda pun tak dan nak snap huhuhu

lina_pg said... Balas

kak rosa> u la kan sayang tul..raya tahun ni suma ada tp tak sempat lak bergambar

lina_pg said... Balas

amie> selamat hari juga wat amie..mmg seronok bila suma dapat berkumpul

Deliah's Deli said... Balas

selamat hari raya n maaf zahir batin dr kami..sekali sekala berkumpul adik beradik bramai2 mmg seronok x terkata! :)

lina_pg said... Balas

Del> selamat hari ry jg wat Del, mmg seronok sgt kumpul ramai2..sembang2 macam tak pernah abes topik hehehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Balas

Salam Lina..selamat hari raya aidil fitri..

ayunalisa said... Balas

yg penting..2 2 umh ade muka ayu..hik3...

tp syg..xde gambo kita 1 famili..yg kawen pom..xde gk..

Azmiezas said... Balas

selamat hari raya Lina..

Chik Mimi said... Balas

Linaaaaa muah ,heehh megrahnya makngah I like heheheh minta ampun sms dapat tapi akak tak sempat nak jawap pahtu lupaaaa hehehe sibuk ngan apa ntah
Tahun ni kiranya tahun gambar blur kut akak pun camgitu
Selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir batin

Ida,Japan said... Balas

slmat hari raya lina...meriahnyer kn kumpul adik-beradik

sue said... Balas

ceria je tgk gambar tu

lina_pg said... Balas

kak atie> selamat hari ray buat kak atie juga

ayu> hahaha..muka enterprem 2 umah tu yg penting..blur ke kelabu asap ke belakang kira hehehe

azmiezas> selamat hari raya juga wat azmiezas

lina_pg said... Balas

chik mimi> hahaha..kasi terang sket baru org nmpk wakaka..xpe2 ingat kan xdpt sms tu sbb mlm tu cam jem telco suma..selamat hr ry ye chik mimi

Ida japan> hmm berkumpul ramai2 mmg meriah..seronok tul

sue> suma dah ceria tp gambo jerr tak ceria uhuk

HaSue said... Balas

selamat hari rya kak lina...
sama laa tema kita merraahhh tahun ni..hehe..
ceria semua di hari raya..
masa hari raya tu mmg x smpt2 kan kak nak amik gambar posing2..rasa macam..eh kejap lagi lah. pastu kejap lg lah...last2 dah tuka baju lak..adeh..hehe

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...