Friday, November 11, 2011

Autumn in Beijing - Day 3 Jade & Crystal Shop

Assalamualaikum...
Dah beberapa hari TMK tidak bersiaran, bila dah mula bekerja sudah semstinya sibuk, almaklum sajalah 2minggu bercuti panjang.Dari raya Deepavali hingga ke raya haji.Sakan tul puan blog bercuti..seb baik gaji jalan.Kalau kena potong gaji.Harus makan megi cenggini huhuhu.Meh sambung stori pasal percutian ke Beijing.Picas sembrono aje sebab malas nak edit bagai..
 
 Nisa pose depan kilang jade




 atas tangga pun posing gak huuhu
 anak dara ni lahir tahun kuda, sebukk nak amek gambo ngan jade kuda ni

kat belakang model tak berbayar neh adalah sculture dok potong jade

CRYSTAL SHOP
Dari kedai jade kami terus ke kedai Crystal pulak.Kat sini tak banyak sangat picas yang sempat kami snap sbb haku ngan my laling sebuk membeli cam xmo belah2 dr kedai.
 jom auntie2 Maisarah nak ajak masuk kedai ni..jom..jom..la..la..lai
 si Nisa sekali tengok cam promoter kedai lak hik3
 Dia gak yang jadi model

12 comments:

Acik Erna said... Balas

Assalam lina..
acik suka jade..agaknya ada macam2 pesen jade disana kan..
tapi acik tak de rezeki ngan jade..loket jade acik yang kawan bagi dari cina boleh hilang..
rantainya jumpa balik..jade lesap..nak nangis rasanya..

EmbunRosaliza said... Balas

Assalam..mcm2 pesen jade rupanya..tq ya kasi akk. cantik la pasu jade tu, u tak rembat ke barang sedozen dua heheh.

penat model tu posing hehe

wachak said... Balas

assalam kak lina

mesti dah borong abis batu jed ni ... he33

ezzyra said... Balas

salam...nisa mmg dh nmpk mcm promoter dh 2..hehe

Ros said... Balas

Salam ziarah,

Aduh bestnya....Kalau ada rezeki teringin gak Kak Ros nak pi sana...

lina_pg said... Balas

acik> wslm..mmg betul tu..jed ni mcm2 pesen ada..mmg seronok jamu mata.Beli gak sket sbgai kenangan.Syg tul kan yg acik nyer tu ilang

lina_pg said... Balas

kak rosa> mmg cantik pasu2 tu suma, nk beli rasa cam ssh nk bw balik.Ari tu pun dah lebih bagasi.Tak pasal2 melayang 200yuan huhuhu

lina_pg said... Balas

wachak> tak byk sgt wa..beli sekadar utk kenangan jerr

lina_pg said... Balas

ezzyra> tu la pasal sejibik..cam promoter wakaka

lina_pg said... Balas

Ros> Tima kasih sudi sngga n tgglkn komen..Best tau pi jenjalan kat Beijing.

ayunalisa said... Balas

memula.tq2..dpt jgk ole2 jade ni,..nk lgkah sdri ke sana..tak tau bila la..hihi

a a la..nisa cam promoter.. tokey kedai tu kna bg ckt gaji kt promoter kecik..

lina_pg said... Balas

Ayu> hehehe welcome..jade kocik aje hik3..
tu la pasal, ucu kata pun sebijik cam promoter

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...