Monday, July 30, 2012

BlackCurrent & Laici

Assalamualaikum...
Hmm..sedapnya air blackcurrent ngan laici..Sabar sat nooo..jap lagi baru buka posa
Nak resepi gak ke?korang bncuh stu jug air blackcurrent pastu tuang setin laici..taraaaa dah siap

10 comments:

Cheq Sue said... Balas

amboi...siap ngan ais nya sekali tu yang tak tahan...

EmbunRosaliza said... Balas

Assalam...tgk gelas tu sejibik sama ngan gelas air oren akk atas meja pc ni heheh..teruja gak .

sedapnya nampak air siap ngan laici lgi

inazamri said... Balas

tak penah lagi minum air blackcurrent campur laici camni.Macam nak cuba buat la lepas ni

Zaliedana said... Balas

Kak lina,klo tgk b4 buka posa,kompom terliuq,sekbek dah knyang,hehe..erm baru nih wat rebina laici,best gak,kira adik beradik ler kan rebina n blakcurrant tuh,hehe..

lina_pg said... Balas

Cheqsue> ais ketui tu kira pelakon tambahan hahaha

lina_pg said... Balas

kak rosa> budak2 ni suka kalau apa2 ir boh laici.Dok kemaruk minum laici lak..

lina_pg said... Balas

Inazamri> Laici digandingkan ngan apa2 minuman pun sedap.Sirap Laici,Ribena/Blackcurrent Laici, Tembikai Laici lagiiiii sedap..Cubalah

lina_pg said... Balas

CT> Hehehe kalau tengok n3 ni tme kol tengaharipetng rembang kompom terliuq punya

Nieza said... Balas

sedapnya!!..slurrpp, slurrpp..hehe baru semlm saya petik fresh buah blackcurrent kat pokok kak..:)

azrina albat said... Balas

salam kenal..perggghhh..mmg best ni klu berbuka puasa ngan blackcurrent laici ni

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...