Saturday, June 29, 2013

Tempahan Puding Sagu Pelangi

Assalamualaikum...
First time ever menerima tempahan puding, selalunya tempahan kek jer.Alhamdulillah sudah ada cabang rezeki yang lain.Terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk membuat puding ni, walaupun saya tidak pernah menerima tempahan puding.Sekarang ni kastemer saya sudah pandai selongkar dapur TMK dan cari apa2 yang depa tingin nak makan hehe.Silalah..saya lagi suka, boleh lah eksperimen.Kepada kawan2 yang nk order apa2, silalah risik2 ya..manalah tau saya ada keberanian untuk membuatnya.Itupun jika saya berkemampuan.
Okeylah panjang dah melalut...Meh la layan gambar Puding Sagu Pelangi ni..Saya sangat berpuas hati ngan hasilnya.Semoga kastemer saya juga berpuas hati ngan puding ni.
Op kos..kaler pink mendapat tempat pertama hihi..
dalam loyang lagi ni
Ready to pick up
  selit2 sekali order kemarin punya...
Tempahan RVC lagi..minggu ni sebijik jer RVC..

5 comments:

Bbwana adienia said... Balas

salam kak lina..

suka tengok deko rvc yang cantik.

LiNa_Pg said... Balas

@Bbwana adienia
wslm wana,akak ni tak bape nk berseni..ni pun jenuh haha

Amie said... Balas

Tak rugi bereksperimenkan Lina.. dapat pelajaran dan pengalaman paling berharga sebab alami sendiri... hasilnya sudah tentulah sangat memberi erti.
Tahniah!Nampaknya semakin dikejar pelanggan... he he ehh.

LiNa_Pg said... Balas

@Amie
Betul tu kak amie, tak rugi bereksperiment..lagipun sy suka wat puding berbanding ngan kek, tp rzki banyak masuk melalui kek..
Hehe..tidaklah dikejar pelanggan..setakat risik2 manja jer.

EmbunRosaliza said... Balas

alhamdulillah makin luas pintu rejekimu dik, semoga semakin maju jaya dlm bisnes

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...