Tuesday, February 11, 2014

Happy Anniversary

Assalamualaikum...
Hari ni merupakan hari istimewa bagi kami..dimana pada tanggal 11 Feb inilah kami telah disatukan menjadi suami isteri yang sah...Pelbagai onak duri telah dilalui semoga kebahagiaan ini kekal hingga ke Jannah.
Bersempena hari istimewa saya cube membuat sesuatu kek yg baru.Walaupun fizikal kek macam RVC tapi dalamannya bukan RVC..harap2 post mortem nanti tidak mengecewakan
Nak tau kek apa..tggu petang nanti bila suam dah berkumpul..
Deco seadanya...dah memang azali keras tangan

8 comments:

Teacher Basariah said... Balas

wow kak!kalau keras tangan begini hasilnya,klu lembut tgn tu taktaula mcmana..anyway,happy anniversary kak!smg kekal hingga ke jannah...(^_^)

LiNa_Pg said... Balas

@Teacher Basariah
Saya ni tak kreatif..camni jer la yg mampu..
Anyway tenkiu atas doa TB tu

zila norazila said... Balas

Hppy anvsry lina..moga kekal bahagia hingga ujung nyawa..kek apalh tue sprise btl..

hajar said... Balas

hpy anniversary.... smg bahagia hingga ke jannah...

Acik Erna said... Balas

happy Anniversary Lina..semoga bahagia selamanya

Sue Bee said... Balas

happy anni..cantik betullah decoration cake tu..tak sabar nak tengok "postmortem" nanti

LiNa_Pg said... Balas

Terima kash zila, hajar, acik dan sue bee

Bbwana adienia said... Balas

happy anniversary kak lina..semoga kekal bahagia hingga akhir hayat..amin..deko kek nampak cantik..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...