Friday, March 28, 2014

Kek Marble Zebra

Assalamualaikum...
Bersiaran di hari Jumaat...kejap jer na kabes dah pun cuti sekolah..hurmm nampaknya ari ni baru berkesempatan membawa anak2 berjalan2..jalan2 sekitar utara jer la...janji boleh keluar pulau heheee...
Okeylah...saya tinggalkan kawan2 dengan juadah Kek Marbble Zebra ni untuk mencuci mata...Boleh gunakan mana2 resepi kek butter dalam simpanan sendiri atau boleh refer kat SINI. Suka betul ngan kejadian kek ni..tektur yg lembut...seolah2 cair dalam mulut.Sangat sesuai untuk minum petang...
Kalau ada yang nak menempah, jangan malu jangan segan..silalah hantar e-mail ataupun inbox kar fb saya ok...Tapi tempahan bermula selasa depan...

***************************************
SELIT ORDER YG LEPAS
 Tempahan kek buah kukus, order dari regular kastemer...dalam 2-3minggu mesti order kek...Alhamdulillah..
 Perfect out come as I wish...tiada lekuk..elok sekata kejadiannya...suka suka suka...Teringin nak merasa silalah order..insyaaAllah sedap...tak berapa manis...manis2 buah jer...
Kek Coklat Moist...kastemer baru..Alhamdulillah mereka sangat sukakan kek ni...cheq lagilah suka hihiiii

4 comments:

Sue Bee said... Balas

sedaapppnya...cantik lagi tu

MaDiHaA a.k.a Ratna said... Balas

memang nampak gebus & lembut je kek tu LIna...

INA said... Balas

Salam Kak..cantik dan nampak lembut jer kek tu..

Evelyn Gemina said... Balas

Aduhhh semuanya sedap....yang marble tu paling x tahan....

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...