Tempahan Kek Buah Kukus Dan Kek Karamel

By LiNa_Pg - Friday, April 25, 2014

Assalamualaikum...
Bersiaran di hari Jumaat...jangan ada yg bosan ya..asyik tayang kek tempahan jer..Ni saja wat iklan banyak2 kot2 ada yg berminat nak menempah untuk raya Aidilfitri nanti...Tak lama dah nak raya.Untuk kek buah saya dah terima tempahan raya..kek2 lain tu nanti dekat2 nak puasa baru saya open order sebab belum decide tarikh nak balik kampung...
Okey..hari ni 2 biji tempahan kek buah dari kastemer baru dan juga kek karamel (repeat order) Alhamdulillah..nampaknya kek buah ni semakin mendapat sambutan.So,far boleh dikatakan 100% kastemer memberi respon mereka sangat sukakan rasa kek buah ni..katanya mak2 pun suka sebab tak terlalu manis...kenalah ngan tekak orang tua...Kalau teringin nak mencuba, silalah hantar e-mail kepada saya..kek ni juga boleh dipos tp cara bungkusan saya la...old skool gitew...insyaaAllah kek sampai dalam keadaan sihat walafiat..
Sambil kukus kek buah 4jam tu, sempat la godek2 buat kek karamel lak...suma setel..bolehlah releks..

 Alhamdulillah syukur..atas rezeki dari Ilahi

semakin mendapat sambutan....lembab, mewah dengan buah2an...teringin nk merasa..cepat2 order..
Jarang2 ni rajin snap kek karamel yg belum terbalikkan
 yum...yum...sedap...
Ni respon dari sahabat saya yg dah menjadi weekly kastemer...bulan April ni sahaja setakat (25/4) beliau dah order ~10biji kek karamel dan juga kek karamel coklat moist...Alhamdulillah mereka semua sukakan kek ni...suka..suka..suka..

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. salam.. akak nak no whatsapp... nk tau cara nak oder kek... sy dr alor setar

    ReplyDelete