Monday, April 21, 2014

Tempahan Kek Karamel Alunan Kasih Dan Kek Karamel Coklat Moist

Assalamualaikum...
Kemarin punya cerita...Tempahan Kek Coklat Moist untuk besday dan juga kek karamel untuk makan2.Kek Karamel tu tempahan dari adinda saya,so..suka suki jer wat pesen alunan kasih sbb rasa bosan gak asyik wat marble kan..adik sndri berani la buat macam2 heheee..Teringin nak merasa kek karamel yg mewah dengan karamel ...silalah order..jangan malu jangan segan..minggu ni tak bizi sangat..
Ada yg jemu ke asyik wat iklan jer hihiiii..takpa iklan freee kat blog sendiri
 Alhamdulillah menjadi 3 layer tu..harap2 okey la alunan kasih kat dalam tu..
kek karamel coklat moist..

8 comments:

Teacher Basariah said... Balas

yummmy!!!!

zila norazila said... Balas

alhai dh dialun kasih jd cantik plk kn..nnt nk huat jgk la..he hee

Rizziela said... Balas

nampak sedapnya...boleh try ni

LiNa_Pg said... Balas

@Teacher Basariah
TB Alhamdulillah kstmer suka

LiNa_Pg said... Balas

@zila norazila
zila kastemer kata yg alunan kasih tu sedap lagi sbb ada milo sebagai boarder..ada rasa lain dr kek plain jer...nmpknya tuan badan kena try gak la hihiii

LiNa_Pg said... Balas

@Rizziela

Sedapp..sedap..sedap

tun_telani said... Balas

kak lina.. alahai.. terasa lamaaa sgt tun x buat kek.. list makin lama makin panjang duk queue..

Bbwana adienia said... Balas

salam kak lina,

wah, tebalnya karamel..sedap ni..cantik kek dengan versi lapisan alunan kasih..hehe..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...