Saturday, April 5, 2014

Tempahan Kek Karamel Dan Kek Karamel Coklat Moist

Assalamualaikum...
Kemarin seharian bdan tak sihat...seb baik en.asben balik half day hantar wifenya g klinik.Doktor siap offer nk bagi MC lagi...balik umah makan ubat..tido..mmg betul2 tak larat.Ingat malam tu nk siapkan order kek..tp mmg tak larat langsung..
Pagi tadi..walaupu bdan terasa lenguh2 lagi..tp gagah jugak buatkan kek ni.Memadangkan dah janji nak amek kol 2pm...Terus wassap kat kawan ni untuk delay sejam...Bukan apa takut jugak tak sempat nk siapkan on time..Maklumlah kek karamel ni kalau diterbalikkan time panas2 mmg hancur lah jawabnya..
Alhamdulillah dapat gak siapkan untuk ari ni.Tapi bahagian karamel tu bergelombang lak...tak cantik macam biasa.Agakanya sebab kekalutan nk siapkan kek ni huhuuu
 2 biji arini punya.Semuanya bergelombang jer..adeh
Yg ni ari Rabu lepas...tuan yg sama order

2 comments:

Bicara Kak Noor said... Balas

Lina sama lah kita hari ni buat kek karamel tapi akak belum sempat masuk blog kat fb jeee memang sedap kan akak pun 1st time makan hahaa

Amie said... Balas

Kak Amie pun dua tiga hari belakangan ni letih semacam, akhirnya banyaklah masa dihabiskan untuk 'lena' di siang hari... he heheh.
Lina kuat semangat, tu sebab dapat siapkan juga tempahan walaupun delay sejam. Apa pun memang melakukan sesuatu itu terutama bab masak2 ni kena sepenuh hati kan.

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...