Tempahan Kek Buah Kukus Pos Lagi

By LiNa_Pg - Wednesday, April 29, 2015

Alhamdulillah rezeki tempahan kek buah kukus lagi.Baru stat panaskan oven dengan tempahan yg bermula bulan April.Kali ni kita panaskan pulak dengan kek buah...Harap2 saya dilapangkan waktu untuk mengukus 4jam siapkan permintaan kastemer.
Kali ini oleh kastemer yg setia dengan saya sejak tahun 2013 lagi.Beliau merupakan insan pertama yg kamikazi order kek buah melalui pos dengan saya.Boleh tengok kat n3 SINI  Terima kasih Mamanuri dari Ampang yg suka hasil kek air tangan saya.Cuma kali ni beliau request supaya gunakan butter Golden Churn (Saya gunakan butter SCS sebelum ni saya guna Butter Anchor) As her wish saya buatkan kek buah menggunakan butter tersebut.harga butter ni jauh lebih mahal dr SCS/Anchor tau..mmg bertingket2 beza harga.Sy caj lebih siket la hihi...janji kastemer puas hati dapat apa yg dia req...Harap2 kek buah ni sampai sebelum Jumaat sebab Jumaat ct Labour Day...Enjoy eating MamaNuri/Kak Noriah...
Ada yg berminat untuk menempah boleh la email kat saya.Email address ada kat sidebar...bawah gambar2 kek tu..atau Fb( Malina Lina Pg).Untuk tempahan raya pun boleh dah slow2...dah penuh kang saya tutup terus dah order...Jangan tangguh2 ya







  • Share:

You Might Also Like

0 comments