Kek Coklat Moist,Kek Karot Dan Kek Buah Kukus

By LiNa_Pg - Thursday, March 24, 2016

Alhamdulillah...
Tempahan kemarin punya ni, x sempat nk upload dalam blog ni.Bersilat siapkan semua ni, terus rasa nk tumbang adoi.Agaknya penat balik dr kampung (berkebun) pastu rushing balik mai Penang, siapkan Tempahan Nasi Beriani tu..kemas rumah dan siapkan tempahan ni..out gases.Doakan saya semoga cepat pulih ya...Perlukan rehat sekejap.So, untuk mggu ni saya tak ambil sebarang tempahan.Mggu depan la pulak tgk keadaan camana.Ok berbalik pada n3 hari ni, kek coklat n kek karot tu ditempah p;eh regular kastemer saya.Kalau kek karot rasanya dia sorang jer yg selalu tempah hahaa..Sampai saya hafal kehendak dia.Kek Buah tu pulak di tempah oleh regular kastemer saya gak.Yg saiz besar 9in tu adik BFF saya punya.Yg mini pack tu pun repeat order gak.Dia pernah order 1 pack sebelum ni.Kali ni order 2 pack (maklumlah bujang order byk2 sapa nk makan)1 lagi tu regular kastemer kek karamel kali ni nk try kek buah pulak.1 lagi xtra..sapa nak roger mai cepat sebelum abes

Kek Coklat Moist, Kek Karot dan Kek Buah..Alhamdulillah
 Kek Coklat Moist with simple deco cam biasa arrr
Sebelum deco

  • Share:

You Might Also Like

2 comments