Tuesday, October 4, 2016

Kek Buah Kukus Tempahan By Postage

Assalamualaikum
Setelah berehat panjang dr mengambil tempahan...last mengukus ms raya haji aritu..agak memenatkan, rehat 2mggu dr sebarang aktvt membaking.Ada jugak membaking tp utk makan2 sndri jer.Alhamdulillah rezeki pembuka tirai di bulan baru (Okt) dan tahun baru Hijrah.2 biji kek buah kukus tempahan jarak jauh.Kali ni ke Kuantan dan sebiji menyeberangi jambatan Pulau Pinang ke Simpang Ampat.Kedua mereka ini adalah kastemer baru saya.Harap mereka sukakan rasa kek buah kukus hasil air tangan LiNa Pg ni hihihi..
Secara peribadi saya amat berpuas hati dengan hasil kek buah kali ni..alhamdulillah
kek buah lina pg, kek buah lembab, kek buah moist, kek buah kukus 4 jam
2 biji siap kukus...sebiji dah wrap..gambar x brp lawa sebab gelap siket kat dapur...cuaca mendung+ujan jer sehari dua ni
 LiNa Pg menggunakan pure butter anchor utk kek buah..isnyaaAllah rasanya lebih sedap berbanding butter biasa
kek buah kukus moist, kek buah tempahan sedap, kek buah homemade
 Karamel...nampak sedap kan?
 Kek Buah baru berusia 5jam...masa nak wrap...tengok tu dah terserlah moist.Moist kek buah ni bukanlah macam kek coklat moist tu..tp moist dalam kategori kek buah hehee..paham ke idok tu
kek buah pos

4 comments:

adda syuhada said... Balas


Adoii mmg sedap.. ..

LiNa_Pg said... Balas

InsyaaAllah sedap adda syuhada

Sue Bee said... Balas

alahaii..sedap lagi kalau kek buah ni simpan lama-lama..lapo

Nooriah Abdullah said... Balas

Mmg sedap kek buah ni Lina
Lagi lama simpan lagi sedap rasanya

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...