Monday, October 17, 2016

Tempahan Brownies Dan Pulut Kuning

Alhamdulillah
Rezeki tempahan brownies..baru jer tayang kat fb (resepi lom tepek lagi kat blog) dah dapat tempahan brownies kedut ni.Combo plak dgn pulut kuning.Tuan yg sama hehee...
Brownies ni mewah dengan coklatnya.Saya gunakan DCC Beryls dalam proses pembuatannya..utk tempahan ni saya taburkan jugak coklat chips dalam dan kat atas tu.
Pulut Kuning Tempahan, Pulut Kuning Telur Rampai, Bunga Ros Telur dadar, Telur Dadar berhias
Teringin nak rasa.Meh order..saiz 8x8in sesuai untuk makan2 atau utk keluarga kecil.Tak sedar dah abes sebekas anak2 makan
Nak tempah pulut kuning penang, Pulut Kuning Sedap,
 Tempahan Pulut Kuning utk mkn2 sesaja hujung mggu.Saya buat bunga ros merah tu dgn telur dadar ajer..pastu buat telu dadar rampai plak yg warna ijo tu.Cantik x bunga ros saya hehee..senang boleh makan jer semua
Brownies Kedut Pulau Pinang, Brownies Coklat, Nak tempah Brownies Kedut
 Brownies kedut

No comments:

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...