Thursday, December 1, 2016

Tempahan Kek Karot Walnut (Plain) Dan Kek Marble Klasik Pos

Alhamdulillah...
Cerita kelmarin, tempahan kek karot+walnut (tanpa cream cis frosting) dan kek marble klasik.Kek marble klasik tu sebab hanya menggunakan bahan basic sahaja.Tidak menggunakan ovellete sebagai agen penggebu.Memang old skool punya style.
Agak lama saya tidak baking kek karot.Ms pergi beli walnut tanjat gegul..mahai nau harganya.Tapi skrg ni bukan takat walnut, gula kastor, coklat Beryl's pun dah naik harga..Pening kepala tukang baking ni huhu..
Kelmarin masa nak pos kek2 ni, ada masala siket.Poslaju yg dekat dgn rumah saya offline pulak,alamakkkkk....mujurlah kelmarin saya ditemani suami semasa kuar pos kek.Kenalah pi poslaju di Gelugor nuuuu..jauh la jugak dr Sg.Nibong.Apa pun kek ni dah selamat di pos kelmarin, semoga selamat sampai ari ni.Abang poslaju pls be nice with cake..hantar on time okey..

 Kek karot walnut...okey naik sekata x membumbung
Kek marble klasik saiz 9in.Ekceli kedua2 kek ni bukan kek signature LiNa Pg dan sangat jaranggggg saya buat/terima tempahan.Suspen jugak bila kastemer baru pertama kali nk merasa kek saya, req kek2 ni..Harap beliau berpuas hati.,,Halal apa yg kurang ya

2 comments:

Phong Hong said... Balas

Rezeki datang melayang-layang ya, Lina? Hmm...kek karot tanpa krim cheese pun sedap kan? PH tak berapa suka cheese frosting. Walnut dan semua nut nut tu mahal giler :(

Fatin Days said... Balas

Wah, kek pun bleh pos ye? So far x pernah lagi ade idea cake bleh pos ;p

http://www.fatindays.com

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...