Tuesday, June 20, 2017

LiNa Pg On TV3 (Chef Mail Masak Bersama Pensonic 2017) Episod 7

Alhamdulillah
Berakhir sudah penantian sekian..finaly dah kuar tv.Dari mula masuk set hingga ke abes tersengih jer manjangggg hahaaa..hades nk wat camno partner ngn Fahrin Ahmad ni keje dok buat kelakar jer..naru acah2 nk kontrol ayu dah tergelak..senyum..gelak sengeh tu cover neves sebenor...sapa tengok kemarin?kat TV3 6pm...sapa yang tak tengok xmo kawan la hehee..Okey la saya tepek kat sini buat kenangan..ni gambar2 yg dihantar oleh kawan2 yang cukup sporting..saya snap jugak tp tv kat rumah ni skrin dia retak2 siket..tak cantik.Gambar ehsan kawan2 yang spoting.
Gambar Alla Daud
 
Gambar Tokmak (Kuantan)
 Yg ni xsure la tv sapa plak ni
ni ni tv LiNa Pg hahaaa
Terima kasih Pensonic....cam tak caya jer kuar tv..cam mimpi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...