Glemer Betul LiNa Pg Teratak Mutiara Kasih Ramai Yg Klon Guna Tag Line tu

By LiNa_Pg - Wednesday, November 29, 2017

Assalamualaikum...
Salam hari Rabu, kebelakangan ni ramai betul yang buat kerja mudah.Menagguk hasil titik peluh orang lain.Kalau dulu hanya gambar yang diambil, tapi sekarang ni keselurahan n3 di klon.Tapi kes saya ni agak istimewa sebab ada yang menagguk menggunakan tagline 'LiNa Pg Teratak Mutiara Kasih' utk menangguk visitor view blog mereka..huhuu...betapa 'GLEMERNYA si LiNa Pg tu kan??Sampai orang lain mampu buat duit guna nama dia.Bukan itu saja tau..lagi best #hashtag yang LiNa Pg guna kat IG pun ada yang buat road block tengah jalan gak tau...HEBATTTTTTT sangat penangan LiNa Pg ni... saya bagi contoh #bloggerLiNaPg #teratakmutiarakasih #simplysedap dan lain2.Nanti saya tunjuk contoh.Pasni saya nak glemerkan blog yang klon n3 TMK ni.Ada yang saya dah emel bg warning...ada yg saya komen kat blog dia(tapi owner lom approve) sebab tak keluar pun kat ruangan komen tu...
Saya bagi 'PERINGATAN MESRA' saya bagui chance hingga 30hb Nov 2017 sahaja..Kalau blog2 tersebut masih klon N3 TMK saya akan ambil tindakan...wasalam la adsense kamu yang menari2 tu ..lagi best kalau kena BANNED.Okey...Sekian Peringatan mesra

http://citarasaboss.blogspot.my/
sila delete blog anda sebelum kena remove oleh goggle.100% klon n3 dari TMK

http://www.saygoodbyetodiabetes.today/teratak-mutiara-kasih-lina-pg-say-goodbye-to-diabetes.html
Yg ni menangguk guna nama LiNa Pg Teratak Mutiara Kasih.Ciluk pulak tajuk2 n3 TMK..tp tadak apa citer pun...jual ubat
Yg ni saya dah emel...

Korang tgk la..ni beberapa jer saya snap..banyak lagi




Kawan2 blogger boleh check yea..kot2 ada GLEMER cam LiNa Pg

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Replies
    1. Bak kata linda kat fb sinun...Lanun IT dorang ni kak amie

      Delete
  2. Macam tu lah kan, Lina. Dah femes, orang ambik kesempatan pulak. Tak beretika langsung!

    ReplyDelete