Sunday, December 31, 2017

Castella Cafe Uniknya Cafe Dalam Air

Assalamualaikum...
Castella Cafe (Dalam Air) merupakan salah satu tempat menarik di negeri Perak.Kalau sebelum ni kami menjamu selera di Nasi Bamboo Sungai Klah, kali ni Castella pulak.Nasinya dalam daun Bemban hehee...Castella Cafe terletak di Kampung Kerunai,Grik Perak.Walapun terletak jauh di pedalaman tapi ramai jugak yang sanggup datang dari jauh untuk merasa keunikan hidangan Bangsawan.Ala-ala berkelah di tepi sungai yang jernih...sejukkkk ya amat..Satu kelainan ianya kita menjamu selera dalam air..kerana kerusi meja diletakkan dalam air...ada jugak meja yang 'di atas darat' hehee.Ok jom kita jamu mata




Bye-bye 2017, welcome 2018...Selamat Tahun Baru semua..semoga tahun 2018 memberi seribu satu keberkatan kepada kita semua...

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Balas

Kak atie yg dok Perak ni..lom pernah sampai lg Lina.
Tak habih lg meneroka negeri Perak..hihi

LiNa_Pg said... Balas

Kalau dari Penang lebih kurang 2jam jugak kak Atie..sama.jugaklah kalau dr Ipoh..berbaloi jauh² pi makanan sedap dan anak² seronok mandi..saya jer xtahan menggigil..air sejukkk sangat

safiah adibah ani said... Balas

Laaa kat Gerik rupanya. Jauh jugak tu kalau dari KL hehehe..

Mesti sedap semua resepi kan.

Harap dapat datang nanti. Tq share!

EmbunRosaliza said... Balas

Cantik menarik, tp mknn boleh tahan juga tu, org2 kebanyakan mcm kami x mMpu kesini hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...