Siakap Bakar Air Asam Kerisik Dan Tom Yam Udang (Idea Berbuka Puasa)

By LiNa_Pg - Tuesday, June 05, 2018

Assalamualaikum...
Apa khabar semua..beberapa tak bersiaran, tuan tanah bizi siket dengan kek buah banyak lagi yang belum siap, maklumlak banyak pit stop (kena hantar yang sekolah petang dan ambil si kakak sekolah pagi) atas sebab inilah sebelum ni saya stop mengambil tempahan kek.Tapi untuk raya ni gigih juga buat untuk kastemer tersayang.Doakan semoga dipermudahkan urusan saya okey dan dapat siapkan semua tempahan tu.
Hari ini saya nak kongsikan idea untuk berbuka puasa..kot ada yang masih buntu cari idea nak berbuka nanti.Ini juadah berbuka kami petang kelmarin iaitu Ikan Bakar cicah air asam kerisik, Tom Yam Udang, Telur dadar dan Ayam Goreng (yang ni untuk budak sarah tak snap gambar pun sebab nan seketul untuk dia sorang hahaha)

Resepi boleh klik link di bawah
IKAN BAKAR PORTUGIS
TOM YAM UDANG
Air asam kerisik tu, kalau ada yang nak resepi bagitahulah ya..saya bz siket ni nak menaip

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Sedapnya menu!
    Kalau dapat ni, saya nak ratah jew ikan bakar tu, siap hirup kuah tom yammm..ssslluuurrppppp...aaahhhh!

    ReplyDelete