Monday, June 25, 2018

Tempahan Nasi Beriani, Ayam Karipoley Dan Kambing Gulai Bawang Goreng

Alhamdulillah..tempahan jamuan open house raya ke-5 tempoh hari.Baru sempat update dalam blog...Ooo..ada terima tempahan nasi jugak ke?Saya buat pengakuan secara terbuka..ini hanya kes2 terpencil sahaja saya terima tempahan Set Nasi macam ni.Kebiasaanya saya akan terus riject jer..kastemer yang sorang nk katanya sangat teringin nak merasa nasi dan lauk2 yang lain dari kebiasaan yang disediakan oleh caterer.Pada mulanya saya menolak jugak sebab kekangan masa.Tapi bila melihat kesungguhan beliau untuk merasa air tangan saya..so, saya beralah dan menerima tempahan ini.Saya buka sejenis yang main tangkap muat segala tempahan.Tambahan nasi2 dan makanan berat macam ni..penatnyo usah diceritalah..
Nasi Beriani, Ayam Kicap Pedas madu Karipoley, Kambing Gulai Bawang Goreng (no santan), Kek Minyak dan Brownies..Beliau juga minta saya buatkan puding tapi saya tak cukup tangan nak masak semuanya..maklumlah masak sorang2..tp campur tangan cik asben sesikit jer.
Teringin nak merasa??korang masak sendiri la ek...resepi selongkar jer kat dalam blog ni..

2 comments:

warisan petani said... Balas

Order sepinggan
lapo le

FHA Selemak Santan said... Balas

uishh! banyak tu
akak memang tak sanggup. dulu muda-muda laratlah
sekarang masak pon alakadar saja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...