Saturday, July 14, 2018

Tempahan Kek Buah, Tart Nanas Gulung Dan kek Minyak

Assalamualaikum...
Bau sempat nak update tempahan selepas raya.Saya rangkum yang mana sempat snap gambar jer la.Tak sangka lak lepas raya pun masih ada yang nk tempah tart nanas, memandangkan beliau dah tempah masa raya hari tu, so saya buat jugaklah lagipun dia bagitahu awal2 kat saya.Dah tempah tart tu pakej sekali dengan kek buah hehee...Haish tak tahulah kenapa lately macam tak ada idea betul nak membebel.Mati kutu dibuatnya.Okeylah kita tepek gambar jer
 
 Owh..lupa pulak ada jugak Brownies yang ditempah oleh kawan kerja saya dulu
tart nenas 4 balang ditempah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...