Terima Kasih Juxtaposeproduction RASA Instafamouse Astro 135 Maya HD

By LiNa_Pg - Friday, September 28, 2018

Assalamualaikum....
Salam pagi Jumaat penuh barkah.Hari ini saya buat entry serba ringkas sahaja.Saja nak kongsikan kegembiraan dengan pembaca blog TMK ni.Kisahnya 2 minggu lepas, tengah dok online kat IG tiba2 melintas kontes ni...sekali baca T&C alahai senang sangat.Tambahan pulak Instafamouse minggu tu blogger otai K1 rakan blogger saya sekian lama masa blogging tengah meletup2 dulu.Apa lagi terus lah jawab soalan tu.Alhamdulillah saya menang hadiah Mingguan (Minggu ke-8)Sebelum ni saya pernah beberapa kali juga berkerjasama dengan Pihak Majalah RASA.Berkongsi resepi dalam Majalah RASA.Kali ini RASA mengorak langkah lebih jauh menawan media elekronik pula.Semoga RASA terus gemilang di persada dunia masakan....
Dan pagi tadi saya dimaklumkan dari pihak penganjur, hadiahnya telah di bank in kan...Terima kasih Juxtaposeproduction.
Kalau korang nak join kontes ni juga, boleh jer..

Kemudian ikut arahan pada poster kontes
Tonton Program RASA Instafamouse di
Astro Prima/Maya HD
Hari Isnin (12pm/ulangan 8pm)

Ini Instafamouse minggu lepas kak sue
eh...eh..tetiba terflash back pulak hahaa..RASA Edisi Raya lepas ada 15 ke 18 resepi dalam RASA...

  • Share:

You Might Also Like

0 comments