Alhamdulillah YouTube Channel Malina Lina Pg Verified

By LiNa_Pg - Tuesday, January 12, 2021

 Assalamualaikum....

Hari ini saya nak buat n3 ringkas sahaja, nak kongsikan berita gembira.YouTube Channel Malina Lina Pg sudah pun mendapat Verification badge dari YouTube Team Support.Alhamdulillah syukur sangat.Semuanya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar.Pagi kelmarin saya dapat emel dari support team katanya YouTube Channel saya sudah approved untuk verified dan menurut emel tersebut tanda 'verified' akan dapat dilihat dalam masa 2-3 hari lagi.Saya pun ok jer lah nanti bolehlah check.Masa baca emel ni saya di luar kawasan jadinya baca guna hp jer la.Bila buka creator studio untuk balas komen baru perasan tanda verified tu dah ada rupanya.Laju betul support team buat kerja.Terima kasih dan saya sangat bersyukur semuanya berjalan dengan lancar.

YouTube malina lina pg, verification badge, youtube verification badge, youtube malina lina pg, lina pg,
Verification Badge boleh tengok simbol di sebelah nama Malina Lina Pg.Tanda 'right' itulah simbol YouTube Channel telah di 'verified'

Saya ni tak lah rajin sangat buat video...Tu haaaa baru 231 video hihi...Cuma agak konsisten setiap minggu insyaaAllah akan ada video baru.Jom subscribe

YOUTUBE Malina Lina Pg

  • Share:

You Might Also Like

3 comments