Sunday, January 2, 2011

JJCM

salam...
selamat berhujung minggu suma, esok anak2 akan memulakan sessi persekolahan untuk tahun baru..msti ramai yang tak sabar nak kembali ke sekolah kan?camana persiapan suma dah setel ke?Dan yang pasti esok mesti ramai ibu bapa yang mengambil cuti untuk menghantar anak3 ke sekolah terutamanya yang nak masuk ke darjah satu...
          Panjang lebar lak mukaddimah, hmm tadak menda nak post la ni, memandangkan ari ni free sket tepek gak la gambo. Cam biasa la kalau jjcm tuh snap ngan enpon jerr, ni saja2 nak bagi kak rosaliza tuh ngences tgk siput belitung masak lemak hahaha..
kak rosa meh la jln2 cr mkn kat png..bleh pi mkn kat tempat ni..

16 comments:

Natural Self said... Balas

sedap tu...lapar plk tgk ni.

Kak Rosaliza said... Balas

Salam..saje ni nak buat akk jeles...nyam3x sedapnya kunyah siput ngan kulit2 sekali heheh..tungguuuu akk kesana, kalo sekilo siput tak cukup tau, semua bdk2 ni suka siput

lina_pg said... Balas

natural self> sedap..peberet sy tu..

lina_pg said... Balas

kak rosa> byk tu akak 1kg siput belitung tuh..tak terlarat nk mkn..ada lauk2 lain lagi yg tak enterprem.

alla said... Balas

kat teluk tempoyak ke ni

Adry@Daun said... Balas

Salam lina,
Apa la sgt siput belitung tu jika dibandingkn dgn siput mata lembu..he3.. Kat sini sj kot yg ada. Tu tak masuk lg siput yg sebesar paha kaler hijau(lupa pulak namanya/0

Mr. Mama said... Balas

salam ...
sedap siput belitung tu masak lemak tu.....
kalau org kedah depa panggil siput sedut ......

lina_pg said... Balas

alla> a..ah yg dulu tu kite gi mkn candle light dinner..tempat tu gak la ni..kan sama jer tuh siput belitung msk lomak

lina_pg said... Balas

adry> siput mata lembu tuh camana lak?xpe nnt kite g lagkv nak kena tuntut siput mata lembu ngan hati pari kih3

lina_pg said... Balas

mr mama> siput sedut tuh siput sungai yg pendek2 sket n cengkerang licin, siput belitung ni siput laut n cengkerang bergerigi sket

misz FaTiN said... Balas

suke sipu msk lemak..
sedapnye.. :)

lina_pg said... Balas

aten> akak pun suke siput msk lomak ni

Wahida Nasution Thakhrim said... Balas

terliur saya bila tengok masak lemak siput tu..

lina_pg said... Balas

wahida> peberet akak gak tuh, tp ni menu tunjuk2 jerr

suka_haha said... Balas

rasa nak makan lak lepas tgk lauk ni walaupun td xde selera nak makan hehe..

jemput sini yer
blog Matdin

renjerkabloi said... Balas

arrhhh!! sedapnye!! siput!

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...