Tuesday, February 7, 2012

M.I.A - Maisarah in Action

Assalamualaikum..
Lamanya TMK tidak bersiaran, ada yang merindui si kecil ni tak?Ekceli ni gambo lama..saja cari2 dalam folder...tepek gak lah buat kenangan.
 kusyuk tegok apa ntah
rasa-rasa cermin bas..hmm dap-dap


ni kite ngah tulun mama 'kemas' barang..Barang suma wat kuar, kite masuk ke dalam..rasanya zhariff ngan Amani bleh msuk sekali lam beg ni
amacam? ada bakat tak? abes 1 bekas kecik minyak masak mama kite..masuk dalam kuali ni..pastu siap tumpah kat lantai suma....adoyai anakku

11 comments:

EmbunRosaliza said... Balas

tang msk2 tu yg xleh nk tahan, maklum lah ank blogger msk2 gitu hehehe, rajin tulun mama kat dapur n dok tgk mama msk sokmo tu yg jd gitu heheh, amani pun sama la bab ngemas tu

Acik Erna said... Balas

assalam lina..comelnya dia..teringat pulak ngan amani lama tak tengok gambar dia..gambar zhariff baru je tengok..

Aini Azman said... Balas

ishh tomey nye budak tecik ni,.!!heheh

Lydia said... Balas

cute lh ank akk nih... :)

lina_pg said... Balas

kak rosa> mmg si kecik sorang ni suka sangat ke dapur..ada saja yg dibuatnya..adus penat nk ngemas balik brg2 yag dipunggahnya huhuhu

lina_pg said... Balas

acik erna> wslm..Amani ngan Maisarah ni sama sepesen jer suka memunggah..nnt suruh mama Amani tepek picas dak kecik tu byk2 hehehe

lina_pg said... Balas

Aini & Lydia> thanks ya

Jay said... Balas

first time here..lovely space you have..
awesome posts with nice presentation..
Am your happy follower now..;)
do stop by mine sometime..Tasty Appetite

ezzyra said... Balas

kreatif...siap naik atas kerusi lagi...ehheh

AZLINA said... Balas

Assalamualaikum...amboi mak aiii, bukan main lagi Maisarah ni..yg nak tergelak tengok dia jilat cermin..emmm nampak comel la bila dia yg buat, jgn kita yg tua2 ni buat udah le yea Lina!! Siap la nanti, tunggu la blog msk2 Maisarah pulak....

alla said... Balas

haha.. lps ni nk ke bg nasi ngn myk plk kot2 jadi nsi goreng kt dia

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...