Wednesday, February 22, 2012

WW: Nasi Ayam Budu

RM4.00 (Bayan Baru)

16 comments:

Wani said... Balas

salam .. x pernah dengar nasi ayam budu ..macam nasi ayam tu ke .. cuma ada budu je hihi

Liza said... Balas

salam lina...pelik nama resepi tu, tp benar yer...hihihi
cmner agak2 rasa dia yer...

ezzyra said... Balas

ni mcm pomot kdai 2 je...hehe

Chik Mimi said... Balas

lina ade ek kat mana tu?

lina_pg said... Balas

wani> wslm..nasi ayam budu ni spesel sket..tadak kat tempat lain..mmg sedap

lina_pg said... Balas

Liza> pelik sket sbb mkn ngan budu.Bagi yg xsuka budu bleh mkn ngan sambal

lina_pg said... Balas

ezzyra>..hehehe promosi percuma...tuan kedai dia baik..siap bagi duit kat Maisarah masa pestaim maisarah mkn kat kedai dia..Maklumlah adat org klate tgk bby hehehe

lina_pg said... Balas

chik mimi> area sunshine tuh..simpang empat Mayang Mall.Ke dalam sket dari kedai char koay teow (dulu nama Sany la ni tuko nama dah) pastu ada rumah teres n kedai besi buruk..dalam sket jerrr..kedai bese2

EmbunRosaliza said... Balas

Assalam, masih ku terasa ke sedapan nasi ayam budu ni, mmg sedap n kena dengan selera kampungku ini, lebih2 lagi bila mkn percuma lak heheh.

lina_pg said... Balas

Embun> wslm..hehehe nasi ayam budu anytime bleh punya.Meh la JJCM.

Adry@Daun said... Balas

Ni nasi ayam yg kita pi mkn tu ka? Rindu la nk merasa..haha.. Nk kena gi jln2 cari mkn kat Penang ni..

quinnie said... Balas

wahhhh..nasi ayam pun ada letak budu..lain kali kalau buat nasi ayam sendiri boleh cuba cicah budu..nak gi bayan baru memang tak sampai le...hehehhe

terima kasih kak utk resepi nasi tomato tu..saya memang suka resepi nasi akak tu..memang dah bertahun guna resepi ni je...:)

lina_pg said... Balas

Adry> Yup nasi ayam budu yang satu2 ada kat Penang ni..hehehe meh la jalan2 cr mkn kat sini..last mai ari tu xsempat nk gi mkn..

lina_pg said... Balas

Q> Q kaklina dah byk try wat nasi ayam budu tapi xmenjadi.Rasa lainnn jer..huh senang citer nk makan jer pi kedai tu je la..

Thanks ya sbb stick ngan rcp nasi tomato akak tuh..

MiZi said... Balas

adeh terliur nengoknyer... :)


The End Of : www.contengcorner.com

Mariani Barjah said... Balas

mmeg sedah...dulu hari hari pun boleh makan tapi jumaat tutup kan... t5api la ni sejak pindah putrajaya dah xpenah makan...baru-baru n ada ajak husband p makan nasi ayam budu n sbb baby ngah mengidam... mgkin ahad n p kot....sedapnya...jgan la samapai anak sy terliur plak......

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...