Tempahana Indulgence Cheese Chocolate Moist Cake (ICCMC)

By LiNa_Pg - Saturday, November 01, 2014

Alhamdulillah...
Rezeki pembuka tirai bulan Nov, dimulakan dengan tempahan kek bertingket2 ni kek indulgence.Alhamdulillah makan 2 ari gak nk siapkan kek ni sbb nk kena tggu set dulu baru boleh proceed next level.Kastemer ni hanya menempah kek sekali setahun dengan saya iaitu pada tarikh yg sama.Kek besday hihi...maybe for someone special.Terima kasih sebab sudi menempah.Semoga kek ni akan membuatkan beliau terus mengorder ngan saya lagi di tahun depan.
Kalau teringin nak merasa kek ni boleh lah menempah.InsyaaAllah rasanya lain dari lain sebab menggunakan kek coklat moist sebagai basic kek dan bukan kek span biasa.Dilapisi cream cheese yg enak dan juga mousse coklat...boleh bayangkan tak keenakan bila suma tu digabungkan...Anda takkan dapat di kedai bakery ataupun kedai tersohor kerana ianya adalah resepo olahan saya sndri..
Nak merasa?kenalah order..insyaaAllah sedap.

Saya bukanlah org yg berseni.Deco pun seadanya saja..Takat nk tulis n letak bunga2 tu boleh la..kek ni ada keisitimewaan tersendri dr segi rasa...Sy tak nak la saratkan lagi pemandangan kek ni..sekadar sedap mata memandang haha (ayat kaber line)
Saiz ~10in after deco.Berat ~2.8kg.InsyaaAllah akan berpuas hati dengan saiz kek, berat dan harga.Setiap kek yg dihasilkan sudah diniatkan kepada tuan yg hak..bukan buat untuk simpan stok.Semuanya Freshly bake
Kek telah selamat di pick up oleh tuan punya awal pg tadi...Terima kasih sudi menempah

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. alhamdulillah rezeki..cantik dan terasa nak juga..teringin ni wana nak rasa air tangan kak lina..tapi, macamana???huwaaa..

    ReplyDelete
  2. assalam lina,
    memang tak dapat nak bayangkan kek yg sedap ni..kalau lina kata guna choc moist cake..definitely rasanya lain dari yg lain compared to sponge cake kan..kalau dekat nak rasa juga ni lina...;)

    ReplyDelete
  3. menggoda betul la kek lina ni....sbb kek coklat moist kita suke suke...kalau dekat dah sambar sebiji

    ReplyDelete
  4. utk org tersayang la tu..special punya kek..

    ReplyDelete