Rezeki Tempahan Kek Raya Aidilfitri

By LiNa_Pg - Sunday, July 03, 2016

Alhamdulillah...
Rezeki tempahan kek tahun ni.Paling tinggi ialah kek buah dan kek minyak.Untuk kek yg dipos (Isnin lps) dah selamat sampai dengan sempurna ke tangan tuan punya masing2.

 Kek Buah 27hb.Pos ke Seri kembangan, Ipoh,Ganu, Subang Jaya,Kuala Kurau.Yg 2 biji tu sebiji self collect(dia nk cepat siket kek) dan yg sebiji ada kad tu saya buat penghantaran ehsan ke USM.Tempahan jarak jauh dari seorang student(di Pahang) untuk lecturernya di USM(Penang)Dalam banyak2 kek ni,hanya ada kad ni jer kastemer baru saya,yg lain regular kastemer.Terima kasih semua.
 Selesai yg pos, saya setelkan untuk self collect.Yg ni pun semuanya tempahan regular kastemer saya kecuali seorang jer kastemer br (kwn husband saya)nnt kita dapatkan feedback pas raya nnt hehee...yg lain2 tu saya xtanya dah sebab dan bertahun depa repeat order.Alhamdulillah
 Ada yg tertanya2 moist ke tidak kek buah ni??Meh hakaq payung..u olss tengok sndri moist ke x?Kalau simpan seminggu lagilah moist dan makin sedap.Cun ngn raya lagi best.Nak order?Seminggu lepas raya saya buka tempahan semula.Now nak balik kampung dah
Hari ni punya (3/7) Kek Indulgence Cheese Chocolate Moist Cake, Kek Coklat Moist dan kek minyak
 Kek Minyak dan kek Karot+walnut tanpa cis frosting.Repeat order.Xtaulah apa yg sedapnya kek karot tanpa cis hahaaa..Dia kata suka makan yg kosong ni.Sebelum ni pun beliau pernah menempah pasangan kek yg sama.Boleh tengok SINI

3 biji kek ni ditempah oleh kawan sekolah saya.Salah sorangnya ialah tokey A'Dior hehee..kek kegemaran si kembarnya.
 Kek Coklat Moist Tempahan Puan Pengetua.Sebelum selalu order kek minyak,kali ni kek coklat moist pulak
 ICCMC kastemer baru saya..kalau x silap sebelum ni beliau pernah order yg 1/4 share ngn kawan2 

Alhamdulillah syukur selalu....selamat hari raya kepada semua.kepada yg nk balik kg berhati2 memandu...juga doakan perjalanan kami selamat sampai ke kg halaman...Dah selesai semua ni..jom packing..hoo..hoo..balik kampung

Testimoni kastemer baru saya...Order nk makan sesaja dalam posa.Pos 23 hb ke Penaga.

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Alhamdulillah..rezeki mmencurah-curah kak lina bln ni..syukur..sori wana lama wana tak singgah..sbuk.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Lina,
    dapat juga beraya di rumah lina.... selamat hari raya buat lina sekeluarga, maaf zahir batin. Moga di tahun akan datang bertambahlah lagi tempahan kek yang bakal diterima..aamiin.

    ReplyDelete