Saturday, April 3, 2010

Pengumuman Rasmi

Salam suma,
Hari ni nak wat pengumuman rasmi, walaupun ada kawan2 yg dah tahu dan ada yg dapat mengagak....ni la yang menjadi punca 'kehilangan' tuan umah selama 2-3 bulan lepas...silent mode jer memanjang...nak wat camno...morning sickness teruk bebenor..Dah lama nak kongsikan ngan kawan2 tapi asyik tergendala jer..
Baby ni mmg xsuka mama dia hadap lappie..mesti jeles...
Alhamdulillah..sekarang ni dah sihat, dapur pun dah boleh jengah..tu la bleh post n3 sket2...

7 comments:

Nida said... Balas

Tahniah dan selamat menempuh alam kehamilan.. semoga semuanya diprmudahkan olehNya

Mama Miraki said... Balas

salam ziarah...

tahniah ....selamat menerima kehadiran orang baru....

lina_pg said... Balas

Nida> Tima kasih Nida atas doa tu..amin..

Mama Miraki> tq2..salam kenal juga wat mama miraki dan tq sudi sggh blog sy

HaSue said... Balas

Salam kak lina..tahniah kak lina atas kehamilan ni yerr..semoga akak sihat jer sepanjang kehamilan dan selepasnya ye kak...xde ngidam pelik2 ke?hehe

lina_pg said... Balas

hasue> salam...tima kasih sue ats doa tu..xde la ngidam pelik2, janji leh mkn okey jer..

IBU AUFA said... Balas

seronok tengok kengkawan pregnant...jaga diri lina ye...saya tutup buku dah bab ni....tak larat la...

lina_pg said... Balas

Ibu Aufa> seronok tu seronok la nk dpt baby, tapi selalu tak larat gak ni..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...