Monday, January 17, 2011

Selamat Hari Lahir Anakku

salam . . .
Hari ni 17Januari merupakan hari lahir anak sulungku Wan Danial Hazim. Danial suma org tahu itu nama nabi dan Hazim pula membawa maksud bijak, tegas dan cermat.Dah besar anak mama ni..Abanglong ni agak pendiam dan pemalu sket orangnya.Semoga abanglong menjadi anak yang soleh, taat dan menghormati mama dan abah dan juga abang yang baik kepada adik2nya.Selamat Hari Lahir abang long..mama,abah,adik nisa dan bby sayangkan abanglong..
nak upload pic abglong xleh plak..dok blink2 jer..xpe la tepek gambo bear je la

20 comments:

Kak Rosaliza said... Balas

Salam ...selamat hari lahir buat Danial Hazim...semoga menjadi anak yang soleh, patuh kepada mama n abah serta berjaya menjadi manusia yang berguna dunia n akhirat. Salam Sayang Dari Mak Ngah N Famili

♥LOVE2COOK♥ said... Balas

Happy Birthday to your son Kak! Wish him all the best in his life ;)

What a coincidence! It's my Hubby's birthday today! :D

ezzyra said... Balas

happy brthday abg long!!trus sukses ye...:)

Yatie said... Balas

Salam Lina,
Happy Birthday To Wan Danial Hazim, moga pnjng umur, murah rezeki, sihat selalu, menjadi anak yg soleh dan semoga berjaya di dunia dan di akhirat..Aminn.

lina_pg said... Balas

kak rosa> salam..amin2..tuan badan lom blik skool lagi ni, nnt soh dia baca komen2 ni suma.TQ2

Love> oic..sama lak besday..anyway thxs love

ezzyra> tenkiu Ucu

yatie> salam..amin2 tq atas doamu itew

Nieza said... Balas

Salam kak Lina, happy birthday to abg long...semoga membesar menjadi anak yg baik yer...insyaAllah..:)

lina_pg said... Balas

nieza> salam, tq nieza

Rafina Mimi Zairul Murni said... Balas

epy besday to anak kak lina..semoga dia bakal menjadi insan yg berguna pada keluarga,agama dan bangsa :)

lina_pg said... Balas

fina> amin..amin ya rabbal alamin...tq fina

lina_pg said... Balas

to all> tuan badan dah baca suma komen..terima kasih atas doa kwn2 suma

HaSue said... Balas

Happy birthdayyyyy abang long....dapat hadiah spesel dr mama tak tahun nih?hihi..suh mama wat kek tau..kalo dia bagi alasan sibuk keje,suh wat weekend(nada hasutan) hahaha..
semoga abglong menjadi anak harapan utk mak ayah yer..dan diberkati Allah dunia akhirat..

lina_pg said... Balas

hasue> salam sue..amboi kan main lagi ye..mmg mama dia sebukk..dan wat2 sibukk kih3..pepon tima kasih atas doa sue ya

AZLINA said... Balas

Happy Belated Birthday buat Abg Long kesayangan keluarga...Mudah2an menjadi kebanggaan keluarga di dunia & akhirat yeaa...

misz FaTiN said... Balas

Hepi Belated Bezday to anak sulung kak lina Wan Danial Hazim. (^^,)
Semoga Hazim akan menjadi anak yang soleh dan menghormati ibubapa..


p/s: maaf terwish lewat. fatin bz sikit lately so, jarang dapat BW. if xbz, line tenet plk slow.-_-

Naz said... Balas

Salam kak lina.
Happy belated birthday utk abglong kak lina.
Semoga sentiasa berada dlm lindungan & keberkatan Allah hendaknya...

SizZLing SuZai said... Balas

salam..
say heppy bday to him ^^
kem salam sekali ek..hehe

Pink Pearl Lady said... Balas

selamat hari lahir,semoga menjadi anak yg baik,cerdik n bijak....

lina_pg said... Balas

azlina,fatin,naz,sizzling,pink lady => tq suma

wachak said... Balas

Happy belated birthday to abg long Danial Hazim. Moga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yg soleh yg patuh pada perintah Allah dan kedua ibubapa.

ps : yg keberapa tahun ni kak lina ??

lina_pg said... Balas

wachak> tq wa atas doa tu..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...