Wednesday, January 12, 2011

Syiling Terbelah??

salam..
syiling terbelah? camana tu? ada yang pernah tengok dan ada juga yang langsung tak pernah lihat duit syiling 50sen yang terbelah ni.Duit syiling ni memang susah nak jumpa dah sekarang ni. So bila terjumpa saya terus simpan..Jom tengok rupa paras duit syling ni. kalau yang dah biasa tengok tu tutup mata je la..tak yah tengok ek hehehe
 syiling 50sen keluaran tahun 1967..syiling antik dah ni
ni la rupa paras side view duit syiling yg seakan terbelah

6 comments:

Kak Rosaliza said... Balas

Salam..dulu2 ada gak akk buat koleksi...tah mana dah pg...bila nmpk duit ni, baru teringat zaman dulu2..la ni mana jumpa dah kan..tahun 67 tahunarwah abang kita lahirkan

♥LOVE2COOK♥ said... Balas

First time seeing this! :)

lina_pg said... Balas

kak rosa> salam...ni pun ntah brp lama bleh wat koleksi,kot2 terlupa bg kat budak2 wat duit sekolah..ye la kan sama tahun kelahiran arwah abg sulung kite

lina_pg said... Balas

Love> oic Love tak pernah tengok eh...syiling lama ni

Adry@Daun said... Balas

Salam lina,
I ada tabung khas utk simpan duit samah terbelah ni tp sejak umah direnovate, tabung tu hilang entah ke mana..huhu..

lina_pg said... Balas

adry> salam..duit dh nak pupus ni, kena simpan la..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...